Sabtu, 4 September 2010

Pertama Kali pandu kereta

Sejak saya lahir ke dunia ini, kali inilah saya memandu kereta. walaupun bukan kereta saya tapi hari ini adalah hari dalam sejarah. Terima kasih kawan sebab ajar saya basic. Semoga saya akan ada lesen memandu dan kereta sendiri satu hari nanti.

Saya tak pasti tentang masa depan saya lagi. PERSOALAN sering timbul dalam benak fikiran saya. Siapakah pasangan hidup saya itu kalau saya beristeri, apakah saya ada rumah sendiri? kereta? pokok persoalan utamanya ADAKAH saya ada kerja yang baik untuk menyara hidup saya? Dimana kah Say aharus bersandar kalau bukan pada Tuhan yang mahakuasa yang maha mengetahui segalanya. Ya Tuhan bantui lah saya untuk memahami RENCANA hidup ku yang ENGKAU telah rencanakan.
KERETA IDAMAN 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ti dikerinduka