Sabtu, 5 Mei 2012

Maybe this one of love story !!

              Berapa minggu ke udah, aku bisi bekelala enggau siku "anak urang" . Keterubah aku ngelala iya endang dah lama lebuh maya sekula menengah kelia. Tang aku endang kala bejaku enggau ngelala iya leboh agi. Mina nyau kediatu bekelala. Semua nya bepun ari mua bup.

             Ba malam siti,  pengudah aku besampi ngagai Tuhan. Dalam sampi aku aku meri terima kasih laban udah meri aku pangan. Sampi aku ukai minta, tang aku nemu endang udah diberi tang semina meri terima kasih ka Tuhan laban semampai likun dalam danji Iya. Pengarap aku ka Tuhan endang besai. Pengudah aku besampai malam, nai nai alu bisi ga orang dulu chat enggau aku. Endang baka ke nemu jara. Alu iya nanya meh nama kebuah aku semangat dalam idup aku. Selalu ja meri jaku peransang dalam status mua bup. Arinya kau nerang ka iya reti pengerindu Tuhan lalu udah aku mega madah ka bakani aku ulih nyadi kerang sereta besemangat. Lalu semuanya endang ari pengering ti datai ari Tuhan.

         Belaluh ari sarinya aku, lalu selalu bermsg enggau iya. Kami duai mega nedang selalu bekunsi ka pasal Tuhan.
Ba awak tok aku aku mega agi nganti enti tok endang pemeri Tuhan. Awak semua utai indah pada waktu nya.

tang ba runding aku............

                                                      In time, you became friends
                                                 At the same time, you wondering
                                                    can there be more than this?



Pengudah tok meda baka iya ila. Enda meri mayuh harapan enggai ka keciwa baru ila,

Kira naka tok dulu cherita jiwang. Lembau ga nulis pasal cinta-cinta ketuk. tang nadai ko enggau sigi maya iya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ti dikerinduka