Isnin, 19 Disember 2016

Pengawa Nyelai Tuhan nya nyata.

Shalom bala menyadi ti dikerinduka dalam pengerindu Tuhan, Enggau awak ti manah tok aku deka bekunsika cerita pengidup aku bakani Tuhan udah ngerai ka aku ari macham mayuh penyakit. Sebedau nya aku meri terima kasih ka Apai kitai di Serega, Yahweh ti Elohim kitai ti bemulia, ti udah ngaga dunya lalu semua utai ti enseput , Lalu ia mega ngagai anak TunggaL ya Yesus Kristus , lalu disaum ulih pengerindu Roh Kudus.

Tuju aku nulis cherita pengidup tok awak ka nyadi berekat ka semua kitai orang Kristian ba serata dunya, kelebih agi ngagai bansa aku iban. Tuhan sinu ka bansa aku Iban awak ka sida ngelala Nuan sereta meda Nuan enggau mata sida empu. Munyi ti udah ditulis ba Job42:5, awak bangsa aku meda nuan empu Tuhan enggau mata sida empu, tang aku diatu mina nusoi utai ti udah nyadi ba idup aku.
Cherita pengidup aku tok endang mandang ka pengerindu Tuhan ngagai aku lalu semua kitai. Ati aku balat amai terperangsang deka bekunsi ka pemanah mulia Tuhan awakka nyadi berkat ka semua kitai orang ti percaya.

Ba pun tahun 2016 tok mayuh bendar penguji datai ba pengidup aku, malam nyambut 2016 udah ngayang ka enda entu berapa amai maya malam nya, kami sebuat tesat ba madang Nanga Lupak ( KL) . Pulai aku ari menua Nanga Lupak ( KL) enda memukai aku aku kena denggi. 6 hari check inn ba Sepital. Puji Tuhan aku agi idup, lalu gerai ari penyakit denggi. Mujur enda kena demam denggi berdarah.

Ba bulan 5 mega aku dituntong siti agi penyakit ianya sakit puntul perut ( appendix) , benung aku driba ba rantau jalai Selanggau Tatau , pengudahka aku muai undi maya Sarawak bepilih 2016 tok tadi. Puji Tuhan aku sempat natai ka diri ba endur ka gawa. Lalu ditaban ka sepital deka diperutik. Mujur Puji Tuhan aku nadai nenama lalu appendix aku nya enda pecah.

Ba Bulan 7 tok tadi, mega aku kena sakit baru iya nya bisi masalah ati ti rusak enggau bisi tonsilitis ba rekung aku. Enda memukai mega lebuh ka bemain bul ba padang maya bulan 9 aku empu patung mega bisi bekalih lalu bisi bemunyi pop. Naka pemedis aku maya nya. Aku bersai nyelai bendar nama kebuah aku temajak sakit lalu ngasai ka balat puang amat dalam pengidup aku.

Pengudah aku abis bersekula ba USM, lalu mupuk gawa masa aku enggau Tuhan sigi udah jarai amat. Aku berasai udah tepaut enggau dunya. Mayuh macam ulah sereta dosa aku. Kaul air jauh amat nyingkang ari Tuha. ari 2012 ngagai 2016 kaul aku enggau Tuhan balat jarai amat. Aku jarang amat datai ka Gereja , lalu nadai iga meri diri dalam pengawa Tuhan. Ba maya tok, aku baru nyadi orang ti gawa baru megai duit. Duit sigi rua laban enda ulih tetagang ka diri ka bebelanja meli utai. Tang taja pengidup aku berasai timpang nadai entu bisi pemisi Tuhan lalu aku jarang bendar bisi awak macha Bup Kudus enggau besampi. Semua pengawa aku te digaga aku nitihka peneka ati diri lalu enda nanya Roh Kudus dulu dalam semua utai.

Puji Tuhan ba bula 10 taun 2016 tok tadi, aku bertemu enggau siku menyadi dalam Kristus bisi madahka aku pasal pelayanan Gunung Doa Miri, Sarawak Glory Place. Ba ditu aku bertemu enggau siku pastor ti bisi karunia benabi, begenera, lalu ulih muru penyakit enggau bala antu sitan. Baka ke ditulis dalam Lukas 11:20. Puji Tuhan amai amai aku laban , mayuh amai genera enggau pasik ari Roh Kudus  bendar amat silik senentang maya aku ka suba, maya aku kediatu enggau maya aku ke datai. Semua ator Tuhan dalam idup aku balat mai amai. Ditu meh aku beransur gerai pengudah ka meri diri dalam pengawa Tuhan lalu mulaika ka sepuh pengarap dalam Tuhan.

Ditu meh aku belajar bakani aku deka ngafal Jaku Tuhan, belajar ka Bup Kudus, belajar ka Adat Bansa Israel, Belajar ka bakani reti puasa, belajar ka nama reti muru sitan enggau penyakit. Lalu mayuh bendar utai ti pelajar ka aku kelebih agi bakani nyadi siku orang ti besampi ( Pendoa Syafaat). Dalam umur aku nyadi orang Kristian enda kala aku besampi lama lebih ari tiga jam, tang ba ditu aku mayuh diajar bakani besampi sereta nemu utai dikumbai nama reti peperangan rohani tauka bakani kayau matak serang dalam roh. Aku nemu agi nama reti ngintu pengidup ti kudus ti dikerindu ka Tuha. Lalu aku balat bendar teperansang bakani ulih ngena beberapa unsur ti ulih dikena muru sereta meresi ka endur ti kena kacau bala sitan enggau penyakit. Ditu meh aku nemu bakani minyak urapan tauka minyak tata baka ke ditulis dalam James 5:14 ka madah ka pasal ngunsut minyak ba orang ka sakit. Utai tok mudahka pengawa Roh Kudus bekerja.

Pengudah ka sebulan nyau ka dua bulan dalam latih lalu meri diri dalam pengawa Tuhan, aku balat ngasai ka digeraika Tuhan . Amen. Lalu pia mega mayuh bendar karunia karunia tauka pemeri Tuhan dalam idup ku. Tok meh ngasuh aku bala gagit mela Tuhan. Aku kala besampi ka orang sakit, lalu gerai tekala nya. Kadang kadang mina besampi ari talipun mega orang nya digeraika Tuhan.
Mayuh amat pengawa nyelai Tuhan nyadi. Aku bala ngasai ka pemisi Tuhan dalam idup aku. Lalu nya balat meransang aku madah ka pasal pemanah Tuhan ngagai orang bukai mega.

Puji Tuhan Laban Ya endang Amat!!!!!

Terubah aku besampi ba Gunung Doa, aku balat amai ngasai ka pemisi Tuhan , aku meda cahaya ti burak dalam masa sedar ukai mimpi, datai ngagai aku. Lalu madang ka pemisi ya. Aku mina tebelenga ( numb) lalu enda ulih engkebut lalu enda tejaku ka diri. Nyau beketup sima aku. Naka baka tok meh utai ti peda Rasul Paul ti ngasuh ya bertaubat. Pengudah ka meri diri, 17/12/2016 tok tadik aku meri kesaksian ba  Gunung lalu meri jaku peransang pasal Jaku Tuhan. Balat amai aku ngasai ka digerai ka Tuhan lalu siti persiti ari rahsia jaku benabi pandang ka Tuhan ngagai penidup aku. Taja pia  aku enda lari ari penguji.

Jaku Tok balat meransang aku lebuh aku kena penguji, penyakit , enggau pemedis idup tok,

2 Korintus 12: 8-10
Tiga kali aku udah besampika ngagai Tuhan minta penyakit nya dibuai ari aku,
9 tang ku Tuhan bejaku ngagai aku, “Pengasih Aku chukup ke nuan, laban kuasa Aku nyadi pemadu badas lebuh nuan lemi.” Nya alai aku deka lebih agi gaga ati temegahka pengelemi aku, ngambika kuasa Kristus meruan dalam aku.
10 Nya alai ketegal Kristus aku gaga ke pengelemi aku, dipechat, dikeduan, diperinsa, enggau dituntung mayuh macham penusah. Laban lebuh aku lemi, aku kering.


Nya meh kebuah aku meri mulia ka Tuhan, ari aku ti sakit enggau pedis aku ulih meda mulia nama Ya. Ambik ka semak baka Jop enggau Paul tok .


Ba pengujung utai ti ditulis aku tok, enggau bendar aku madah kita ti bisi pending ninga. Laban penatai Jesus kedua kali enda lama agi. Ambik masa endur nuan enggau aku sama belanda napat ka adan kitai dalam pengarap ngulih ka Mahkota Pengidup.

Laban Jesus udah ba mua pintu kita, undang ya datai tama ngagai kita.

Pemadang 3:20-21
Dinga nuan, Aku bediri di mua pintu lalu nekung. Enti orang ninga nyawa Aku lalu muka pintu, Aku deka tama lalu makai enggau iya, lalu iya deka makai enggau Aku.
Orang ke menang deka dibai Aku duduk enggau Aku ba kerusi diraja Aku, baka Aku ke udah menang lalu duduk enggau Apai Aku ba kerusi diraja Iya.


Enti kita beguna ka pengerai ari Tuhan tau ngiga bala kami ba no hp aku 0107780231.
Mujizat Tuhan itu Nyata.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ti dikerinduka