Rabu, 2 November 2016

Gunung Doa, Sg. Rait Miri

Shalom,

Ngagai bala kitai ti deka ngambi awak nyadi siku orang ka besampi lalu deka ngiga pemisi Tuhan tau meh kitai datai ngagai Gunung Doa ba Miri ba Sg Rait, ti disebut Glory Place Sarwak.

Ba Gunung Doa tok, iya nya siti Villa ka di empu taukey Mega Hotel Miri , Ya empu meri plan nya nyadi ka endur Gunung Doa endur kudus Tuhan . Mayuh pengawa nyelai nyadi ba endur tok.

Orang sakit digeraika lebuh disampi, mayuh mega genera ( nabuatan) , vision (penglihatan). Indah Siku Pastor Julius Subbe kala ke endur madah ka endur nya deka dikena Tuhan nyadi palan ya.

Aku empu kala kia ngasai ka pemisi Tuhan sigi nyata. Lebuh ka besampi sigi nyerangat bulu peguk enggau jari. Roh Kudus Tuhan sangat kuat ba dia. Puji Tuhan aku tetemu ka endur baka , ulih endur aku merik diri besamppi enggau ngiga mua Tuhan.

Enti kitai deka datai kin, tau ngiga aku . Aku bisi kin seminggu sekali maya ari minggu kedung ka bisi awak. Pasal utai kena tau numpang aku .

Tuhan Merkat.

1 ulasan:

  1. Tuan....ulih ku nemu endur/address nya ba sg.rait diak???
    Aku ka mai apai ku berubat diak...
    Tqvm.

    BalasPadam

Ti dikerinduka