Isnin, 23 Januari 2012

Before I going back to my nest!! Let's listen to some love's story!!

Sebedau aku ngemulai ka diri ngagai menua baka ke pagiila, sekali agi aku deka ngenang ka semua utai ka udah nyadi ba semester 5 tok, kelebih agi ba pengawa bepangan. Kelebih iya ngenang bala kaban aku ti selalau begulai pendiau enggau aku. Iya ka bisi pangan suba bisi ga udah putus, ka nadai pangan suba udah bisi pangan, lalu ka udah putus mega betemu baru. Tang ba aku empu endang nadai nama nama . Ka ngumbai diri bisi pangan nadai ga. Lapa deh dalam ati bisi meh indu ka deka ati tang nya meh tadi sapa meh kitai wai. Ati deka bisi sulu ati nya endang bisi. tang nya meh takut ga ka ngambi risk.

Cerita satu: Keterubah aku deka ngenang pasal siku kaban aku empu. Nama iya M aja meh. Aku endang kaban enggau kaban aku tok ari kami duai ka sama dalam raban Youth. Pia mega endang sigi kaki main futsal. Alu endang geng ti selalu becerita pasal pengidup meh. Paling enda ulih dilupa ka lebih maya kami duai bemain jita maya Farewell ngagai bala senior. Ba malam dinnernya kami duai ngasuh orang chapuh hahhahaha. Nyadi kaban aku tok suba nadai pangan tang diatu bisi pangan. Pangan iya nya pun ukai orang bukai endang kaban aku empu. Duai iya endang begulai nyadi kaban ari suba. Aku edang selalu segulai sejalai enggau seduai. Udahnya ari suba akau nguji deka nyabung seduai. Tang enda mukai mukai nyadai amai. taja pan dulu suba enggai ngaku. Ney enti endang bisi ati sigi tetap nyadi. Amen. Ngarapka duai panjai begulai.

Cerita dua: Nyadi cherita tok ngenang kaban aku ke benama Z, kaban aku tok endang sigi mayuh endar rahsia entu ka aku ti segulai makai, tinduk, bemain game, bemain fitsal, sama sembiang enda entu ngelala iya kebendar. Engka nya mayuh bendar utai ka udah ditemu dalam pengidup iya kini. Nyadi empai lama bisi iya mula nyeritaka pasal pangan iya ngagai kami sebuat. Nyadi baka tok iya, kaban aku tok kala bepangan kelia lebuh maya iya form6 taja udah nya digantung pengerindu seduai laban ka nampung pelajar ka Universiti ditu. Arinya kaban aku bisi bekelala enggau indu baru ari Universiti bukai, Lalu iya lebih rinduka indunya ari pangan ti lama. Nya meh laban ka udah digantung suba. Nyadi diatu kaban aku tok serba salah laban deka miloh antara dua, laban pangan lama iya nya mai iya pulai baru ngagai pengerindu ti dulu. Indu nya berani ngaga pemutus nitih ka iya kitu lalu bekerja ditu. Laban indu nya balat sayau ka iya, tang iya serba salah laban indu ka siku da nya ka ba U nya pun dikesayau ka iya lalau indu nya mega sayau ka iya. Cherita ka leboh agi aku enda nemu. Tang ngarapka kaban aku tok ulih milih antara dua meh. pemutus ba jari iya.

Cerita tiga: Ba cherita tok, aku endang tabik ba pengerindu kaban aku nya ngagai pangan iya. Iya siku lelaki ti amai setia ngagai pangan iya. Pengerindu iya endang sigi keran. Kelebih agi Indu tok pangan keterubah dalam pengidup iya. Pengerinduka udah di tan ba tiga tahun enda pengerindu ti lama. Mayuh utai udah di genselan ka dalam pengidup iya kena iya madah reti penyayau enggau pengerindu. Arinya iya madanh ka pengeran diri ka pangan iya. Tang enda mukai pangan tudah main kayu tiga ba belakang. Sinu benar aku meda kaban aku siku tok, tak nadai meh daya jara digaga indu bakanya. NASIHAT: taja indu nya bedau nuan kaban, kering ka semengat kaban. Indu ukai siku aja. Tok meh penguji, enti pengerindu nya endang beasal ari Tuhan nya endang manah, tanag enti nya ukai manah agai putus dulu ari ka nesal dudi ari. Umur kitai agi biak , bisi agi mayuh peluang deka ngiga. Tang bakanya kau endang sigi nyukung ka kaban aku tok dalam leka sampi enggau jaku. Enti aku agi baka suba endang ka aku enggau Iya mukat lelakinya ka ngacau pangan ita, taja laban ka udah ngelala Tuhan ka pan enda talokka jaku iya. Kati ko enggau meh kaban, ambik awak endur berunding manah meh nuan dalam ngator pengidup diri.

Nyadi ba aku empu, aku belajar ari sida tiga tok dalam pengidup aku. Laban aku enda kala ngasai ka pengerindu bepangan. Munyi ka bula aku madah enti aku madah nadai pangan diatu. enti pasal gambal aku endang bisi gak penyigat enda ga tak jai gamal. Mina ka chubby mimit meh. Enti pasal kaban indu enda mayuh ga aku. Tang nya meh, bisi kaban indu nya udah empu orang ga , nya enda tau kacau nya. Enti pasal bisi ati endang sigi ga bisi. Ba pengelama aku ka di U tok, dua kali aku labuh ati ngagai indu. Ba ujung sem tok tadik nak ameh pemeli aku. Indu ka dikerindu aku nya mai aku breakfast sebedau iya pulai ka menua nyambut CNY. Indu cina u...sapa meh kitai Iban tok hahhaahahha ukai taste sida. Nyadi iya mai aku breakfast paginya, tang malam bala iban chapuh ba bilik aku laban kisuk bemain daun. Sida bemain meh tang akau enda enggau meda ja. sain aku jam pukul 8 tang enda ga bemunyi. nyau jam 9 diri ari baru dani, dia aku ngau naka penyera meh, nesal. nesal amai aku enda ulih datai. tok peluang aku, peluang ti dibasau!!! akai nak ameh pemeli sarinya. Bah kira naka tok dulu meh cerita aku wai bujang ti selalu kediri. Nama utai ka penting diatu!! Futsal!! Pelajar!! enggau Pelayanan!!! ba pengawa bepangan tok. sigi enda aku nemu. Pia mega aku tok bedaua besedia, nya meh bedau atur awak Tuhan deka meri ti badas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ti dikerinduka