Ahad, 20 Mac 2011

Idup bepanggai ba diri empu.

Lebuh orang udah enda percaya ke nuan agi. Lebuh orang enda meretika pengawa ti digaga nuan. Anang irau ka jaku orang , Nuan nemu utai ti digaga nuan nya nyelai ari orang bukai laban nadai orang bukai ulih ngaduka pengawa bakanya. Aku sigi enda kala minta kasih orang tauka disinu ka orang idup ba dunya tok. Nama utai nyadi sigi manah ge pulai ke pemanah enggau pemedis diri empu, enda kiruh ka orang deka bejaku nama, idup aku aku empu. Ka bakani ne jaku nuan, aku enda i ke irau enda takut. Jaku enda ulih munuh aku Jaku enda ngelabuh aku . Aku ngati ke diri manah agi ari nyadi ulun orang lalu bekerja enggau orang bukai ti semina ngiga pengulih dalam nuan.

Taja aku kediri aja, nadai orang berani bediri mantah utai ti salah? Tok meh Aku deka ngelaban taja pan orang deka muai aku. Taja apai indai aku enda nerima aku. Taja bala kaban aku lari lalu muai aku ari dunya tok. Aku enda takut, Laban aku ukai diempu dunya, laban dunya benci ka orang baka Aku. Idup aku ukai enggai dunya. Sapa meh nuan deka ngakim aku? di dunya tauka langit nadai bisi siku nama ti besai ari ti Mulia ( SEMINA NUAN AJA) Aku baka keramau utai enti nadai iya. Aku siku aja tang aku enda kediri lebuh aku mai pemendar. Ya sigi amat pemendar sigi pedis orang nerima enggau meda. Sigi pedis ati meh aku tang tat ka aja. Nama kita nempa ka Idup orang bukai ? lapa enda puas ka merinsaka kami semenua? Tanah kami? Bup Kudus kami?

Aku ari suba sigi nadai kala orang nulong. Apai Indai aku aja meh ti meri aku belanja enggau pengerindu. Aku nadai kala bekunsi pengerindu enggau orang. Nadai nadai kala. Enti nuan enda suka tauka rindu nya tepulai ka nuan empu. Aku sigi enda kala nagang. Hidup aku sigi enda kala ka nusah ka orang bukai. Tang anang dulu mungkal aku tauka meri jaku ngagai aku. Aku sigi diau aja dulu, tang dulu ngunsut ka arang ba mua aku, ila meh nuan meda aku mantai ka nuan penemu ti tau nganu ti mambar ti tau ngeruntuh ka dunya tok. Laban nadai utai di dunya ulih nagang ari Iya ti siku aja. Enti peneka ya enggau aku sapa ulih ngelaban aku.  Jaku manis ? Jaku jai? semuanya ulih diberi tang anang enda ingat ari jaku kita baru ku nemu sapa munsuh sapa kaban aku. Nadai utai lebih ari nya.

Nuan enda kala kiruh alu enggai ngereja pengawa? ukai bakanya aku sigi enda ngereja pengawa ti nadai meri reti nadai meri penguntungka aku? aku udah lelak ngereja semua utai tok . Cukup lelak laban kelalu balat gaga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ti dikerinduka