Selasa, 3 Januari 2012

2012 Tahun Baru!!! Di Dalam Tandas

Di sini saya, ingin bercertita tentang "What I did on New Eve" ....bah ceritanya bermula begini, petang 31 12 2011 ..saya dengan kawan "well know as a Bung" ..naik moto pergi gunting rambut say adi kedai Anie. Gubting rambut gaya biasa saja lah dan cukur sekali..lepas tu kami dua jalan mencari kawan-kawan di QBAY. Seperti biasa geng " Rumah Panjai USM" dengan saya. Kami pun makan disana, nasi ayam...lepas tu mereka plan untuk tengok movie dan kawna saya Bung mahu tengok bola ada Chelsea bah malam tu main. Tapi saya malas nak pergi wayang dan tengok bola. Kenapa? Sebab saya mahu tengok konsert di Qbay, but........konsert fake punyer..lagu orang tapi mulut dia orang nda nyanyi...tiru gaya artis saja bah tu.. then I tunggu detik 12 tgh malam nak tengok Firework.....then..tut tut..meseage berbunyi..dari seorang lama...Jangan pergi ke tandas waktu 12.59 pm nanti kamu kelaur pada Tahun baru..Adoiiiiiiiiiiiiiiiii  tetiba pulak perut saya rasa sakit ( kesan malam 28 hari itulah) agi ngetat ka abi iya pio ko jaku....then I pergi tandas di dalam Qbay..tidka tahan ooo saya..di Tandas pula tiada tisu..habis lah saya..syukur jumpa kertas apakah lah...then i guna utk......he he he..15minit saya di Tandas!!! terlepas saya bunga api...sungguh kasih saya...semuanya tidak berjaya bah...hajat nak tengok bunga api hancur berkecai.....

Baru hendak sambut Tahun Baru..then sorang sorang lah emo...kecewa tidak dapat tengok bunga api..btw..semasa tgk konsert tadi seblum masuk tandas..banyak juga tengok orang bawa awek..dahlah duduk dekat gua..rasa terhina pula gua..cisss... korang couple depan org single macam saya mana tak saya emo lagi!!! adui hai..sengal juga Tahun Baru ini....

Then lepas sambutan bunga api yang saya lepas, saya dan kawan2 pergi OXO...dia org had good time with thier beer..but saya tidak minum sakit perut adoiiiii..no mood...then tengok Chelsea kalah 3-1 masa tu huhuhu..atlist Liverpool menang sebagai penutup new year kan...then after that me and my friend bermalam di Hotel..have a good time with friend. Sampai 10pg baru saya balik dari hotel, then sarapan di bali2.

Pengajaran: Tahun Baru yg sangat disambut dengan istimewa. Di DALAM TANDAS!! sengal adui!!! apakah pertanda ini bagi 2012???? hahahhahahhahahahhahahhahah

( bahasa tidak ilmiah: mix bahasa BM, IBAN and English)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ti dikerinduka