Khamis, 24 Februari 2011

Tuhanlah KekuatanKu

Saya ingin memberikan kemuliaan kepada Tuhan kerana:

1. Kemenangan saya semasa Pilihan Raya Kampus USM
2. Mempunyai sahabat-sahabat dalam PKA yang seperti keluarga saya. I LOVE USM ALL.
3. Tempat kesukaan saya: Humanities, Cahaya Gemilang
4. Keluarga saya di kampung yang bahagia: Ibu bapa Tercinta.
5. Gereja Tuhan: Hope, EPCC dan PenHOPE tempat dimana saya mencari wajah dan mendengarkan firmannya.
6. Negara Kita Malaysia yang aman dan damai.

Terima kasih Tuhan atas berkat Engkau dalam hidup ini yang tidak pernah putus. Ya Tuhan sesunggunhnya Engkau Tidak pernah putus asa kepada kami. Kasih yang tercurah tidak mengenal erti kecewa dan sentiasa memberikan saya ruang untuk kembali kepada Engkau. Tuhan gunakanlah Hidupku menjadi berkat kepada semua orang tanpa mengenal erti putus asa dan melalukan kebaikan dan memenuhi hidup-hidup yang perlukan kasih Engkau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ti dikerinduka