Jumaat, 22 Oktober 2010

Nama ke buah Blog aku nama Meruanku Ngenang?

Keterubah ya, bisi orang nanya aku nama kebuah nama nuan nyelai ari orang bukai. Nama aku kebendar mega mayuh bida ari orang. Lebih agi bala kaling aku ba Malaya ditu, bala pengajar aku enti orang meda nama tauka nyebut nama aku sida berai iran bendar. Aku enda nemu nama kebuah baka nya, tang ba aku empu aku endang sigi temegah ati ka nama diri. Nama aku Bayang ak Uding ba ic, enti uhang nanya aku nama nama nuan bakanya. Bayang nya nama aku Udiang nya apai aku, kati ko AK nya deh nya anak reti ya. Mayuh bendar orang ba Malaya lalu sigi enda nemu nama kitai iban endang sigi nyelai ari orang. Bisi mega ketawa ninga nama aku bakanya, ukai orang senagapanya tak naka naka meh licHa empu, di kemeli ka ya nama aku ba orang mayuh dalam kelas. Enda muchue-munche gambal aku tudah gambal aku. Ba ati aku enda ngawa enda ngawa, Tuhan merkat ka nuan. Aku nemu Tuhan sigi udah nemu nama aku lebuh aku da perut indai aku sebedau tulang aku di pejantil mega ya sigi udah ngelala aku. Terima Kasih Tuhan ka pemanah Nuan.


Sekali lebuh aku besampi ngagai Tuhan, anma kebuah nama aku bakatu Tuhan bisi nyaut aku, setiap nama mensia sigi bisi reti ya kediri empu. Nama kitai ulih mai berekat tauka ka kutuk ka kitai empu tang udah nuan ditebus ulih regang Tuhan nuan deka dikuduska. Ba Sakius niki pun sakimut, Tuhan Jesus ngaguh ya nurun ari kayu nya , laban tudah ka mit sereta pandak nya iya niki pun ka kayu laban gagit ka meda Jesus. Taja Jesus bedau kala betemu enggau Sakius tang ya dulu nemu nama  ya tadi. Tuhan madah ka aku ari cerita tok, anam aku bisi reti ya. DIMANA ADA CAHAYA DISITU ADA BAYANG, hu hu nya meh selalu disebut aku ngelamatu enti bekelala enggau orang. Nama kebuah pia deh wai? Kebuahnya, Cahaya nya Tuhan ti meri penerang dalam Idup ku enti nadai Cahaya bakani Bayang tauka senayau deka wujud keno? enda pia wai? sigi amat enda. Reti ya, enti nadai Tuhan dinempa aku nyadi siko mensia bakani aku deka nyegala di dunya tok.


Lalu pia mega nama kebuah aku bisi nama BARNABAS mega, kebuah iya enti dalam Bup Kudus Barnabas reti ya meransang. Aku rinduka ulah pendiau rasul Barnabas lebuh ya merita ka injil laban ya ngena cara ti penuh pengerindu mela orang. Nya meh bisi nama Barnabas Bayang Bay. Lalu nama Bay nya singkatan tauka  jaku muntang ari Bayang jadi Bay.


Lalu nama kebuah nama aku Bujang Semampai Ngenang ba dalam Facebook, mayuh ga orang nanya pia ya. Endai malai pia? ha ha ha nadai meh..hu hu..Kebuah ya Bujang retinya agi bedau bisi urang ngempu deh nadai indu ke deka ati diati. Bisi ga ke deka kitai enggai ga orang wai. Kati ko enggau ya deh wai wai...
Nyadi semampi nya reti ya meruan belama meh enda berubah ari suba, diatu enggau belama iya. Lalu reti Ngenang nya ngingat ka siti siti pekara. baka sejarah meh, laban tudah endang sigi major sejarah. Sejarah nya bagi aku ngenang utai ti udah nyadi awak ka kita nemu ari ke kenang ti lama kitai nemu uatai ke udah nyadi lalu ulih ke nela klalu membing pengidup kitai ke diatu enggau ke jemah ila meh. Enti dalam jaku ribai The men that always Remember YOU. Enti aku bekaling enggau orang aku enda sigi rindu serta sigi ingat ka bala kaling aku sigi enda buai batu ngapa aku.


lalu nama kebuah MeruanKu Ngenang deh ba blog? Tok siti lagu rohani ti dulu di pelajar aku lalu ti ditabuh aku ngenang jita kelia. lalu tok cukup amat meri peransang ngagai aku. Laban ari lagi aku nemu pengerindu Allah Taala nya lebih dalam agi. Ari lagu tok, anak iaban diubah ka pengidup ya nyadi siku mensia ti menyana lalu tau di guna orang. Enti suba sigi endang keruk aku, enda ga jai amat tang sigi orang ke enda berapa iga aku hu hu....Nya meh Laban pengerindu Allah Taala balat ke dunya nya kebuah iya meri anak tunggul iya awak ke genap iko orangti arap ka iya enda mati tang tau bulih pengidup ti meruan. Terima kasih Allah Taala.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ti dikerinduka