Khamis, 9 Februari 2012

Artis Iban. Steady !!!

Ok umbas ga aku nulis pasal utai bukai ga, ka terubah iya aku nulis pasal artis kitai Iban tok. Lebuh pulai ke menua maya cuti semester tok, tak ninga lagu iban ja kaban. Kelebih agi baka lagu Iban ti berentak baru kira ka kemaya ari kenya meh. Ambik ka banding lagu sida Melissa Francis, Clement Joy, Stevenson, Halley, Materpiece , Taju Remaong. Baka ka empai lama tok, aku meli VCD Clement Joy ka ori. Laban rindu ninga lagu kaban kitai tok. Munyi ko kaban aku siku, nyau lemik pala patong ninga musik enggau tiun lagu iya.

     Aku meri puji mega ngagai bala kompeser enggau orang ka ngaga lagu, laban kelebih agi ba senentang lega lagu majak manah. Aku rindu bendar ninga leka lagu iban diatu laban udah mayuh ngenang jaku sempama. Udahnya ngembuan leka jaku ti manding di kena. Baka lagu Mel sida manah endar. Terima kasih!!

Nadai panjai tulis aku tok, laban ngambi awak ngadu ka tesis. Isu politik umbas dulu. ila cerita ga nama utai nyadi ba menua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ti dikerinduka